Известно е, че красотата изисква жертви и ние с готовността на езичници принасяме жертви на нейния олтар. Ние спазваме радикални диети в продължение на седмици, за да влезем в любимата си рокля или да изглеждаме добре на фирменото парти. Харчим много пари за козметика и дрехи. Изтезаваме се с часове във фитнеса. Телевизията, рекламата и лъскавите списания налагат образа на идеалната жена, която се облича изключително в дизайнерски дрехи и се радва на модна козметика и парфюми.

Подсъзнателно ние се стремим да отговорим на този идеален образ, избирайки рекламираните козметични продукти и парфюми. И парфюмът не е изключение. Напоследък към тези методи се пристрастяват не само жените, но също така и мъжете, които са все по-загрижени за външния си вид. В тази статия ще ви запознаем с някои неочаквани тайни на парфюмите.

Оборотите на козметичната промишленост растат всяка година. Все по-често производителите на козметични продукти, инвестират много пари в реклама на определени стоки. Разбира се, те твърдят, че продуктът им е най-добрият от своя вид. Във всеки магазин за козметика могат да се видят тестери на парфюми, с чиято помощ можем да изберем най-подходящия аромат. Това е мъдър маркетингов ход, възбуждащ интереса на купувачите към парфюмите, защото експериментите с различни аромати са много вълнуващо преживяване, което с радост се предава на всяко жена. Тялото на всеки човек има уникална миризма и смесвайки се с парфюм, придобива уникален аромат.

Въпреки това, продажбите на парфюми зависят не само от аромата, но и от дизайна на шишенцето, в която се намират. Оформлението на опаковката и флакона на скъпите известни марки парфюми е изпълнено от известни дизайнери, така че при покупката на парфюм, ние плащаме не само за голямото име, но също така и за дизайна. Почти всички продукти за лична хигиена в различна степен използват ароматни компоненти. Разнообразието от аромати на сапун, шампоан и балсам за коса, дори затруднява избора. Съгласете се, че често купуваме едно или друго средство за хигиена заради неговия аромат, а не заради някакви специални полезни свойства. И често грешим в избора!

Мирисът дори се отразява на избора на червило и друга декоративна козметика. Можем да видим в продажба не само парфюм във вид на течност, но също така в твърда форма. Това е напредък!