Навярно сте забелязали, че музиката и парфюмите имат много общи неща. Дори терминологията при ароматите е заимствана от музикалната терминология: мелодии и тон, акорди и нотки. Но тези две изкуства са свързани не само по терминологията.

Много популярни певци отдавна са започнали независимо да произвеждат парфюми и успешно да ги реализират. Например, Jennifer Lopez пусна набор от много ярки и романтични аромати. Бионсе стана лице на аромата от дизайнера Tommy Hilfiger, а също и своята композиция Heat.

Също така композициите са посветени на албуми на популярни изпълнители. Парфюмът Back to Black от търговската къща By Kilian е наречен в чест на албум на Ейми Уайнхаус, а парфюмът Moon Safari на Memo символизира популярен албум на групата Air.

Парфюмните брандове в последните години все по-често се изявяват и като спонсори на много от популярните музикални събития. Така например, Paco Rabanne е отпуснал средства за фестивала Black XS Live Sound в чест на Black XS.

Брандът Diesel на L’Oreal е организирал музикално парти в чест на представянето на парфюма Only The Brave. След това състоя повторение на мероприятието в столицата на Франция – Париж, но вече и с участието на добре познатия рапър Common, който стана лице на този парфюм.

В последно време връзката между света на парфюмите и музиката е очевидна. И за двете страни това е чудесен рекламен ход, перфектна промоция на нови парфюми.