Pour Monsieur по марката Chanel

Психолозите отдавна се занимават с изследване на връзката между ароматите и характера на човек. Проучванията показват, че цветните, свежи тонове, които се отличават с непосредствено и леко въздействие, се харесва на хора със смел и екстравагантен вкус. Към флоралните и свежи аромати спада популярната композиция Diorissimo на търговска къща Christian Dior. Мистериозните и фини източни нюанси са по вкуса на по-малко експанзивните личности, които предпочитат интимната атмосфера, така да се каже, разговорите тет-а-тет. Към ориенталските аромати може да се включи парфюмът Cinnabar от къща Estee Lauder. Привкусът на пудра, обвиваща тялото със специална защитна покривка, като Ombre Rose на Jean-Charle Brosseau, подхожда на емоционалните, леко инфантилни жени, които обичат да се гледат в огледалото и да се любуват на себе си.

Плодовите нотки с флорални оттенъци, като в аромата Dei-Dela от Nina Ricci, са напълно подходящи за дами с активен, оптимистичен характер, докато шипровия силен аромат Pour Monsieur по марката Chanel ще се хареса на амбициозните мъже, които са свикнали да настояват на своето. Балсамовият парфюм Parfum Sacre на Caron е чудесен избор за по-потайни хора, които обичат да вървят по неизследвани пътеки.

Може би тези съвети, ще се сторят странни и необосновани, но трябва да се отчете, че психологията на ароматите е все още в началото на развитието си.