На изложба на парфюми в Кан „TFWA 2013”, компанията Parlux представи аромати, разработени за известни личности. Сред тях е дебютният парфюм на рапъра Jay Z. Парфюмът се нарича Gold и е във флакон, който е отражение на мъжките качества като власт, успех, сила, чистота, оптимизъм и кураж.
Ароматът е олицетворение на фразата от прессъобщението, в което се казва, че всички предмети, към които се докосва рапърът Jay Z, се превръщат в злато. Според представителите на компанията Parlux, успехът и популярността на новата композиция са сигурни. Те описват букетът Gold като освежаващ, чист, спокоен и деликатен. Ароматът е плод от работата на парфюмериста Илиас Ерменидис.
Парфюмът Gold е с фужерен аромат. Той притежава елегантно, изразително, наситено и универсално звучене. В основата на букета са залегнали ароматични нотки, съчетани с дървесни акценти и свежи подправки. Композицията се допълва от пикантни акорди на топли подправки, балсамови оттенъци и леки сладки аромати.
Във връхните нотки на парфюма се преплитат акценти на боровинки, грейпфрут, кардамон и джинджифил. Сърцевината на букета е смес от нюанси на ветивер, лавандула, виолетови листа и розов пипер. Базата е представена от акорди на амбра, ванилия, смирна и тиково дърво.
Композицията Gold се представи на купувачите в концентрация тоалетна вода с обем на флакона 15, 30, 50 и 90 мл. Към аромата е създадена цяла линия от козметични продукти за грижа за кожата на мъжете.