Новата идентичност на Rimmel

0
49

Компанията Rimmel, специализирана в производството на декоративна козметика, разработи и въведе своя нова корпоративна идентичност, която включва и нова рекламна кампания с участието на посланици на марката.

По-рано Rimmel популяризираха своите продукти, използвайки в рекламните си кампании слогана „Get The London Look“. Сега, вместо него марката ще привлича своите потребители с „Live The London Look“.

Тази ненатрапчива промяна на слогана трябва да достигне, според маркетолозите на компанията, до поколението Z, тъй като в него има активен призив за действие и за генериране на енергия, подхранвана от културното богатство на големия град, чувство за свобода и разнообразие.

Заедно с обновяването на слогана, Rimmel представи и визуалното му оформление с двойна L-рамка. Използването на буквите L е свързано с манията на съвременните хора към селфи-снимките и могат лесно да бъде представени визуално с помощта на палеца и показалеца на двете ръце. От Rimmel се надяват, че потребителите ще харесат тази идея и ще започнат да я ползват за създаване на запомнящи се снимки, които отразяват смелото им отношение към живота.

За да се популяризира новия имидж на Rimmel са привлечени съществуващи и нови лица, за създаването на видео, което дава дължимото към очарованието на разнообразието и себеизразяването.

Посланици на красотата са британският супермодел Кара Делевин, моделът Мади Уотърхаус и бюти-блогъра Луис Бал. Видеото показва кадри от нощна разходка из Лондон. В хода на действието героите призовават зрителите да изразят своята индивидуалност чрез грима.

Новата платформа ясно отразява съвременния възглед за нещата, присъщи на компанията Rimmel и е в тясна връзка с изтънчеността на градския живот. Каним момичетата и момчетата, да се откажат от стереотипите и да приемат нови образи“ – казва Монтсе Пасолас, вицепрезидент глобална търговия в Rimmel London&Manhattan.

Рекламната кампания е разработена заедно с рекламната агенция BETC. Това е първият проект на Rimmel след като миналото лято BETC стана техен основен маркетинг партньор.