Приживе холивудската звезда признава, че парфюмите на легендарната къща са единственото нещо, което облича, когато си ляга да спи. И сега, петдесет и една година след смъртта й, Мерилин Монро е новото лице на Chanel №5.

Въпреки, че тя никога не се е появявала в реклами на Chanel №5, през целия си живот, Мерилин Монро вероятно е най-добрият представител на парфюма. В документите, намерени в архивите, тя се оплаква, че постоянно я попитат едни и същи въпроси: „Какво обличате, когато отивате в леглото? Пижама? Долнище на пижама? Нощница?” Отговорът на актрисата влиза в историята. Тя казва, че носи „Chanel №5”, и че не иска да каже „гола”, но това е вярно!

Монро ще е рекламно лице на парфюмите Chanel номер 5 след Брад Пит, на който модната къща е заплатила 7 милиона долара. Ароматът Chanel номер 5 е представен за първи път през 1921 г. и отдавна е смятан за класически парфюм. Габриел Шанел казва, че е искала да създаде аромат за жената, който да мирише на жена.