Има и много мъже, които работят за козметичните фирми, а и броят на потребителите на мъжка козметика все повече нараства.

Но… когато едно момиче влезе в магазин за козметика, земята се задвижва по орбитата си. Светът става нормален.

Още преди да е имало магазини, жените са ползвали червило. Емблематично е – Диор и Шанел, какво са тези фирми без техните червила.

Но не е толкова лесно, колкото да изглежда, се избере червило – според тена на кожата, цвета на очите и на косата, на всяко лице тонът на червилото изглежда различен.

Аз ви препоръчвам – преди да купите червило, пробвайте го. Ако нямате възможност да го дезинфекцирате и избършете в салфетка, пробвайте го на горната повърхност на дланта си. Застанете срещу огледалото и вдигнете ръката с чертичката червило до лицето си. Ето така ще изглеждате с това червило.

Тънките устни не се разбират с ярко червени червила. Най-подходящи са естествените червила с леки розови оттенъци.

Внимание – всеки решава са себе си.

Същото важи и за парфюмите, особено при селективната парфюмерия.

Кожата променя до неузнаваемост аромата на някои парфюми. А това е и целта на парфюма – да покаже твоята индивидуалност.

Никога не купувайте парфюм, защото някой друг го има.

Единственият начин да се убедите, че именно този парфюм е вашия, е да го пробвате на своята собствена кожа, най-лесно на вътрешната страна ръката.

В момента в който пръснете – усещате връхната нотка.

След 1-2 минути се чувства сърцевината – главното настроение на парфюма. Дали е свеж, сладък, цветен, зелен, ориенталски….

Изчакайте 10 минути – базовата нотка ще се усеща до вечерта, а ако парфюмът е истински – и до идната утрин, когато влизате под душа. Около вас хората ще я чувстват по-добре и ще ви питат, какъв парфюм ползвате.

Парфюмът, който избирате изисква много търпение. Не купувайте нов парфюм за 2 минути. Може да ви донесе неприятни изненади.