Френската нишова марка Memo представи своя втори аромат от серията „Cuir Nomades”, който е получил името „Italian Leather”. Креативният директор на марката Клара Молой (Clara Molloy) нарича Италия място на астролози, в което можете да пазите и съживявате мечтите си, давайки им хиляди животи и изпълвайки ги с радост.

Италианците приличат на французите със своето трайно добро настроение. Тяхната Dolce Vita често започва с почивка и след това те напуснат великолепието на Рим, мятайки се в открит кабриолет с игрива усмивка на устните си. Парфюмът „Italian Leather” е създаден от парфюмериста Алиенор Масне под влиянието на импровизирана романтична сиеста и миризмата на нова кожа, с която е тапицирана седалката в кабриолета.

Ароматът се отваря със смес от зелени листа на домати, ванилия и кожа, който в сърцевината си се слива с абсолюта Rockrose, галбаново масло, градински чай и цветове на ирис. Базата на аромата е изтъкана от нотки на ванилия, сандалово масло, смола опопонакс, смирна, тамян, мускус и кожа.

Новото творение на марката Memo, „Italian Leather”, ще бъде налична от ноември в парижкия магазин Colette на цена 160 евро за 75 мл.