Аз нямам претенциозен вкус, на мен ми е достатъчно най-доброто” – така в духа на Оскар Уайлд говорят модерните дендита от големия град. Те не си губят времето с дреболии, обичат да се открояват от тълпата и да получават само това, което отговаря на техните изисквания.

Специално за такива мъже-хедонисти къщата Gucci е разработила аромата Gucci Made to Measure. Подобно на костюм от кутюр, той е създаден по най-скъпите модели. Индивидуалността и мъжествеността на всеки ще подчертаят нотките от калабрийски бергамот, цветовете на тунизийско портокалово дърво, френски ладан, тамян и семена анасон.

Пирамида на аромата:

  • Връхни нотки: калабрийски бергамот, тунизийски портокалов цвят, френска лавандула и семена анасон
  • Нотки на сърцевината: Шриланкско индийско орехче, водна лилия, плодове от хвойна, слива и канела
  • Базови нотки: лавдан (цистус), пачули, кожа и кехлибар

Вълнуващите пикантни акорди на индийско орехче, водна лилия, плодове от хвойна, сливи и канела са привлекателната изнената. Цвят цистус, пачули, кожа и кехлибар въздействат на противоположния пол като афродизиак, което отразява характера и темперамента на собственика им.

Лице на новия аромат е популярният холивудски актьор Джеймс Франко. Той въплъщава образа на модерният хедонист и джентълмен.

Изискан дизайн

Легенда трябва да е облечена в най-добрите дрехи, изключителният дизайн на флакона и външната опаковка на Фрида Джанини (Frida Giannini) напълно отговарят на това изискване и покрай това повтарят дизайна на женския аромат – предшественика, Gucci Première.

Парфюмът Made to Measure е представен във висококачествен величествен тежък стъклен флакон haute parfumerie (висша парфюмерия), перфектно отразяващ същността на аромата. Избраните нюанси на сиво и перлено сиво повтарят цвета на плата на костюма. Като всяко облекло по поръчка, флаконът е „подписан” с логото на основателя на модната къща, Гучио Гучи (Guccio Gucci), изработен с черен емайл. Всеки флакон е коронован с ръчно полирана капачка от тежък метал с благороден златист оттенък.

Външната опаковка е украсена с отразяващия наследството на къщата диамантен печат Gucci, създаден още през 30-те години на миналия век, матово злато и месингови елементи на култовата лента Gucci.

Дизайнът на флакона трябваше да е специален и ние успяхме да постигнем това. Стилът на бутилката прилича на стила на главен герой, мъжът, за когото е създаден аромата”, разказва Фрида Джанини.