Фирмата QVC, която е най-голямата телешопинг компания в света, открива в САЩ собствена верига магазини Beauty IQ. Нейните представителите я описват като първата в света мулти-платформа, предназначена за покупки на продукти за красота.

Според Майк Джордж, президент и главен изпълнителен директор на QVC, Beauty IQ ще предложи на потребителите си експертни съвети и възможност за закупуване на продукти чрез TV пазаруване, онлайн или в магазините за търговия на дребно.

Ние се съобразихме с желанията на нашите клиенти и фенове, и сега можем да кажем, че стремежът към красота е неразделна част от живота им. Предлагаме възможност да се правят покупки по всякакви начини, които те предпочитат, за да удовлетворяват страстта си към красотата.

Услугата ще позволи на потребителите да имат достъп до съдържание по всяко време на денонощието с помощта на различни платформи, включително уеб сайтовете beautyiq.com, qvc.com, QVC мобилни приложения и социалните мрежи Facebook и Instagram.

Потребителите се приканват да споделят по тези канали своите тайни за красота, а по-късно платформите ще се изпълнят с информация под формата на уроци и препоръки на експерти, които обхващат широк спектър от въпроси, от декоративна козметика до грижа за кожата.

Веригата се очаква да си сътрудничи с 50 от най-престижни марки, включително Givenchy, IT Cosmetics, Edward Bess, Tarte, BECCA, Peter Thomas Roth и Josie Maran.

Ние сме много доволни, че ще си сътрудничим с такива нововъведения на QVC като Beauty IQ, това е голяма чест за нас. Тази невероятна платформа ще ни позволи да продължим да споделяме своята IT-любов, и да влияем на начина, по който жените се отнасят към своята красота.“ – казва Джейми Керн Лима, съучредител и генерален директор на IT Cosmetics.

Beauty IQ ще стане част от продължаващата експанзия на QVC в света на красотата. През юли тази година, телемагазинът раздаде козметични кутии Tili, с които предложи на своите абонати да се запознаят с тестери на козметични компании.

Стартът на Beauty IQ е насрочен за 31 октомври. Ръководството на компанията очаква над 40 милиона гледания в Америка чрез дистрибутори, включително DirecTV, U-Verse, Dish и Roku.