Бяло и черно. Тези цветове са винаги актуални и популярни. Това важи не само дрехите, но и за парфюмите. Има много парфюмни композиции в името, на които се съдържат познатите думи „Black” и „White”.
С най-голяма популярност се ползват Love in Black и Love in White на известната марка Creed. Черният цвят в този парфюм се свързва с аромата на теменужки. Така вижда този цвят марката Creed. При Serge Lutens с черния цвят се свързват дървесните нотки. Именно върху тях е построен парфюмът Serge Noire.
Флоралните и дървесните нотки в един парфюм комбинира търговската къща Булгари (Bulgari). Дизайнерите на марката създават зашеметяващия Jasmin Noir, което се превежда като „Черен жасмин”. Продължение на темата за черния цвят предлага и марката BYREDO, създавайки аромата Rose Noir (Черна роза). Този възхитителен шипър е построен около аромата на роза.
Много марки, пускайки „черен” парфюм, създават и „бял”. Така Lalique пуска White – ослепителен мъжки свеж аромат след създаването на „тъмният” и загадъчен Encre Noire. Том Форд посвещава свое творение на белия цвят. Парфюмът White Patchouli (Бяло пачули), също излиза след Black Orchid (Черна орхидея).
Stephanie de Saint Aignan, популярен и независим парфюмерист, пуска може би най-зимния аромат Blanc d’Hiver (Бяла зима), който има леко плодово-пудрово звучене.
А търговска къща (Givenchy) предпочита да играе с цветовете: в черен цвят е флакона на яркия и богат аромат Play (Играй), а в бяло е неговата класическа версия.